ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО коронавірус (COVID-19)
Ми знаємо, що спалах COVID-19 (коронавірусу) нині впливає на світову спільноту - на наше приватне і професійне життя. Ми знаємо, що сьогоднішня ситуація викликає стан невизначеності і серед наших клієнтів.
Тому ми хочемо, щоб ви знали:
БЛАГОПОЛУЧЧЯ КЛІЄНТІВ І СПІВРОБІТНИКІВ - НАШ ПРІОРИТЕТ!
Нижче деякі заходи, які ми вживаємо для забезпечення найвищих стандартів безпеки:
- Ми інтенсивно дезінфікуємо наші підрозділи.
- Персоналу ми рекомендуємо мити руки після кожного контакту з клієнтом, а також дотримуватись рекомендацій ВООЗ.
- Усі автомобілі нашого парку SIXT проходять професійну очистку в декілька етапів, щоб мінімізувати потенційний ризик передачі мікробів.
ОФІСИ SIXT ПРОДОВЖУЮТЬ ПРАЦЮВАТИ
Більшість офісів SIXT відкриті і продовжують працювати у звичайному режимі. Можуть бути певні обмеження в роботі офісів у країнах, рівень зараження в яких високий: Італія, Іспанія або Австрія. Інформація про це доступна на сайті SIXT. Звичайно, команда нашого клієнтського сервісу завжди рада допомогти.
ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО БРОНЮВАННЯ З ОПЛАТОЮ ПРИ ОТРИМАННІ
Ви можете змінити Ваше бронювання без штрафу (за винятком тарифів за передплатою) за посиланням у листі з підтвердженням бронювання або відвідавши сторінку самостійної зміни бронювання. Щоб внести зміни Вам потрібно ввести код безпеки, який вказаний у PDF файлі, прикріпленому до листа з підтвердженням бронювання.
ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ВНЕСТИ ЗМІНИ В БРОНЮВАННЯ, ЗРОБЛЕНЕ НА САЙТІ АГРЕГАТОРА АБО ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА
Якщо Ви зробили бронювання через туристичне агентство (наприклад, Expedia, ADAC та інші), будь ласка, зверніться до них безпосередньо.
ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ВНЕСТИ ЗМІНИ У ПЕРЕДПЛАЧЕНЕ БРОНЮВАННЯ
Ви можете відправити запит на внесення змін у передплачене бронювання в країнах, в яких рівень зараження коронавірусом високий (наприклад, Італія або Ізраїль).
Будь ласка, зверніться в службу підтримки для отримання детальної інформації про зміни у Вашому бронюванні.
ВАМ НЕОБХІДНО ПІДТРИМКА? ВІДДІЛ МІЖНАРОДНОГО БРОНЮВАННЯ ПРАЦЮЄ В БУДНІ З 09:00 до 18:00!
Це винятковий час для всіх, і ми прагнемо надати вам найкращий сервіс і найвищі стандарти безпеки. Якщо Ви не знайшли відповіді на свої питання на цій сторінці або за посиланнями, то наша служба підтримки буде рада проконсультувати Вас.
Дякуємо Вам за довіру до нашої компанії, і ми з нетерпінням чекаємо можливості вітати Вас найближчим часом в одному з наших відділень SIXT!
Ваша команда Sixt.
Предыдущая новость:
Безпека та здоров'я наших клієнтів – головні принципи роботи Sixt Україна.